wtorek, 2 lutego 2016

Witam na moim blogu!!!:):)

Witam na moim blogu:) Odkąd pamiętam, zawsze chciałam założyć bloga, jednak ciągle coś stawało na przeszkodzie, a to studia, praca, wolontariat itd.  Przyszedł jednak dzień, że już nie miałam, żadnych wymówek, no i w końcu spięłam  cztery litery i postanowiłam, go założyć. I tak powstał blog Filcaki Oli. Zapewne wszystkich zastanawia skąd ta nazwa, otóż kilka miesięcy temu na dobre wciągnęło mnie tworzenie przeróżnych rzeczy z filcu( głównie maskotek,napisów). Przez długi czas maskotki, leżały gdzieś zakurzone i smutne. W prawdzie wszystko co robię, tworzę z czystej przyjemności, ale czasem warto podzielić się z innymi swoją pasją, a nuż kogoś nią " zarażę". Stąd też postanowiłam, że blog będzie właśnie o mojej pasji tworzenia z filcu. Jeśli chcecie sprawdzić jak mi idzie to wpadajcie na mojego bloga i inspirujcie się.Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Niezła ta krówka, może dałabyś więcej zdjęć pozostałych prac. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym obrazkiem. Masz wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń