czwartek, 11 lutego 2016

Pomysły na Walentynki

Dziś mam dla Was kolejną propozycję na Walentynki. Tym razem jest to prezent dla chłopaka/ dziewczyny. Poniższy prezent sprawiłam swojemu chłopakowi, który uwielbia grać. Taki prezent będzie nie tylko dobrym pomysłem na Walentynki, ale również na urodziny dla ukochanej osoby. Jestem pewna, że każdy zapalony gracz chciałby mieć takie coś w swoim pokoju, a zawsze kiedy spojrzy na ramkę, będzie myślał o swojej drugiej połówce. W mojej głowie już kiełkują nowe pomysły na filcowy obrazek, ale póki co zabieram się do skończenia innego projektu. Pozdrawiam Was. Zapraszam też na moja stronę na facebooku https://www.facebook.com/Filcaki-Oli-232696970402032/?ref=aymt_homepage_panel

Ps. Zdjęcia robione są na dworze, ze względu na dobre oświetlenie, w domu wszystko wydawało się zbyt ciemne, a oświetlenie sprawiało, że wszystko wygląda nienaturalnie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz