poniedziałek, 15 lutego 2016

Pingwinek

 Po ostatnich projektach, uznałam, że  przeszedł wreszcie czas na jakieś filcowe zwierzątko. Nie musiałam długo zastawiać się nad swoim wyborem. Postanowiłam bowiem zrobić pingwinka, czyli jedno z moich ulubionych zwierząt. Chciałam żeby pingwinek wyglądał „kawaii”, stąd też różowe dodatki, które jak mi się wydaje podkreślają efekt” słodkości” pingwinka.  Dodanie serca, sprawia, że pingwinek pasuje do  klimatu walentynkowego, jednak dzięki szalikowi i nausznikom współgra również z obecną porą roku:) W niedalekiej przyszłości planuję również, zrobić go w wersji mini, jako zawieszkę do kluczy. Dajcie znać jak Wam się podoba:).Zapraszam również na moją stronę na facebooku.https://www.facebook.com/Filcaki-Oli-232696970402032/?ref=aymt_homepage_panel




Pozdrawiam:)

2 komentarze: